Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 19:06 - ДУШЕВЕН РЕЛКС! КАК ГО ПОСТИГАМ?
Автор: fr0 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1327 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.07.2009 19:08


Негативното поле се простира на милиони километри. Аз се намирам близо до столицата „Негатив”. Натоварен от стреса, се прибирам изморен всеки ден. Сядам, лягам...каквото и да правя. Пускам негативните новини, ям негативните сандвичи и т.н. Усещам как съзнанието ми е изхабено от нечий наставления, съвети и заповеди. Искам да бъда себе си! Изморен от вътрешните ми гласове и колебания. Омръзна ми като се прибера и да се чувствам разделен на три части: тяло, душа и съзнание. Опитвам се малко, по-малко да събера шибаните парчета в едно цяло, това е моята формула за съвършенство, но така и ще получа една силна индивидуална личност, сред която другите големи ще се чувстват като джуджета. И така, нося на плещите те си голям товар негативизъм, който трябва да разтоваря. Пускам якия бийт с пианото и снера, който кърти стената. Отварям на белия лист и започвам да пиша откровения от дълбините на моята душа. Когато истината се слее със своя най-верен събеседник – листа, всичко е наред. Една истина, когато се каже веднъж, тя остава във вечността. Няма лъжа, която да е по-тежка от нея. Истината! Когато кажа истина и сякаш негативния товар слиза от мен. Чувствам се по-лек и по-спокоен. А на листа остава следното послание..

„Душата ми е супер изтощена!

Аз съм батерия и мишена,

която повече не мога да заредя!

Там се забиват стрели и ЩЕ УМРА! „

 

Следва продължение...

 

Така звучи..моята изповед пред листа..

 

 

Живи и здрави и дано да се оправи България след като ГЕРБ е на власт. Пожелавам си един ден да вляза в парламента:... Кандидат-премиер...един ден ще ме изберат и милиони микроби ше умрат! Ако стана премиер, душата ми ще релаксира!!! Ще си починете и вие!  

 

 





Тагове:   релакс,


Гласувай:
0



1. fr0 - отстрани може да изглежа объркано. ...
12.07.2009 19:11
отстрани може да изглежа объркано..
цитирай
2. eliana - :))))
17.07.2009 01:13
Всеки намира своя начин за релакс.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fr0
Категория: Изкуство
Прочетен: 294674
Постинги: 122
Коментари: 191
Гласове: 305
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930